Edit

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد لاواند با استعانت از پروردگار متعال از سال ۹۷ با دریافت مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به مدیریت سرکار خانم سیده صفیه طیبی تاسیس شد و با شعار “دانش سلامت خود را بالا ببریم” آغاز به کار کرده است. هدف از ایجاد مجموعه، آموزش اصلاح سبک زندگی سالم، مهارت های سالم زیستن و ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی – ایرانی می باشد. فعالیت های مجموعه طب سنتی لاواند علاوه بر برگزاری دوره های مختلف آموزشی، برگزاری کارگاه های یک یا چند روزه می باشد.

۰۱۱۴۴۲۴۱۷۱۴

آش چهارشنبه سوری

آش آخرین چهارشنبه سال را بخورید و تندرستی یک سال را تضمین کنید.

فصل بهار با تحول همراه است و با خود سرزندگی، طراوت و شکوفایی به همراه می آورد و روحی دوباره در کالبد طبیعت دمیده می شود.

در آستانه ی ورود به بهار، به دلیل رو به اعتدال رفتن هوا، برف کوهساران آب شده و در چشمه ها و رودها سرازیر می شود، چنانچه در این مسیر مانعی وجود داشته باشد سبب طغیان و سیلان رودها می شود، همان گونه در بدن ما نیز با آغاز فصل بهار و شکوفایی طبیعت، اخلاط بدن جاری می شوند و چنانچه در مسیر اخلاط ، انسدادی وجود داشته باشد، اخلاط، خرابی به بار می آورند و بیماری در پی دارند.

اگر قصد دارید در سال جدید ردای سبز تندرستی به تن داشته باشید، یکی از توصیه ها این است که آش آخرین چهارشنبه سال را فراموش نکنید.

این آش که تقریبا شامل ۴۰ نوع سبزی و چاشنی است ، سبب باز کردن مسیر جریان اخلاط می شود و تندرستی را به ارمغان می آورد. توصیه می شود از این آش تا زمان سال تحویل، روزانه یک کاسه میل شود.

چهارشنبه سوری 1400
چهارشنبه سوری ۱۴۰۰

نظر یا سوال شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.